האם הלקוחות שלך מעריכים אותך ?

חברות מעורכות משלבות בחיים העסקיים שלהם החלטות אנושיות. הם משלבים מעורבות אישית באופן שבו הם מנהלים את חיי העסק שלהם תוך קבלת החלטות המבוססות על כיבוד האחר בצד השני של
העיסקה.

בכלל חברות מוערכות יודעות כי הן מוגדרות כך בכל רגע חולף של אינטרקציה עם הלקוח כחלק מחווית הלקוח הכוללת, חברות מוערכות יודעות כי:

  • כל פעולה של החברה מצביעה על הערכים שלה
  • .כל פעולה מראה מה חושבת החברה על לקוחותיה.

לעיתים התחשבות בלקוח נראת התנהגות עסקית לא הגיונית שהרי החברה מרוכזת בעצמה ובצורך התמידי שלה לגדול ולהיות רווחית. בעולם שבו מוצרים ושירותים זמינים באין ספור וריאציות רק חברות לקוח יהנו מנתח מ"העוגה" בגלל האופן שבו הם מתייחסות ללקוחות שלהם.

בחינת אופן קבלת ההחלטות על ידי חברות מוערכות מאפשרת לכל חברה ללמוד כיצד לקבל החלטות המניעות נאמנות לקוחות.

  1. החלטה מס' 1: להאמין – "אנחנו סומכים על הלקוחות שלנו."
  2. החלטה מס' 2: יושרה ושקיפות – "יושרה ושקיפות מנחים את אופן קבלת ההחלטות שלנו".
  3. החלטה מס' 3: להיות אמיתי – "קשרי הלקוחות שלנו מבוססים על אנושיות וקשר אישי".
  4. החלטה מס' 4: מערכות יחסים – "אנחנו מרוויחים בזכות מערכת היחסים המתמשכת שלנו עם הלקוחות".

זה הזמן לעשות פעולות נדרשות ולהפוך לחברה מוערכות ב- 2014, זיכרו כי ההחלטות שלכם משקפות את הכוונות שלכם, האופן שבו אתם מתייחסים לעובדים לשותפים וללקוחות מראה את מידת הכבוד שלכם.

הלקוחות שלכם הם השגרירים הטובים ביותר, האם ההחלטות שלכם מעודדות את הלקוחות לשכנע אחרים לנסות את המוצרים והשירותים שלכם ? זה בידיים שלכם !

נכתב ע"י אורן רובין מנהל שיווק ופיתוח עסקי

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s