צמיחה עסקית דרך שיפור חוויית הלקוח שלך

ישנן מספר דרכים לצמיחה עסקית אבל הטובה ביותר היא להקנות ללקוחות שלך חוויה שהם לעולם לא ישכחו. בפוסט הקודם כבר ציינו שאף אחד לא מוכר את העסק שלך כמו לקוח מרוצה .images

לקוחות חוזרים ולקוחות שמביאים לקוחות חדשים זוהי הדרך הקלה והזולה לייצר הזדמנויות חדשות, Nurturing הלקוחות דרך טיפוח ומינוף הקשרים עם הלקוחות הקיימים מייצרים עוד לקוחות שמחים.

הנה ארבעה טיפים שיעזרו לך לשפר את החווית הלקוחות:

להפסיק למכור ולהתחיל לשרת

במקום להתמקד בלייצר מכירות, התמקד בצרכים, ברצונות, באתגרים ובמטרות של הלקוח הפוטנציאלי שלך, וכיצד אתה יכול לעזור. הלקוחות שלך יהיו פתוחים יותר למה שאתה אומר ויהיו מוכנים לשתף במידע שיעזור לך לבצע את המכירה ולהפוך אותם ללקוחות מרוצים.

לשאול שאלות ולהקשיב לתשובות

זאת אולי הקשה שבטיפים, במיוחד לישראלי הטיפוסי. באמצעות שאלות אתה יכול לבסס יחסי קרבה, לזהות צרכים, לבנות קשרים עסקיים, להגדיל אמינות ולסגור עיסקאות. אבל לא רק לשאול את השאלות הנכונות חשוב ביותר להקשיב לתשובות.

חשוב שהשאלות יהיו ממוקדות באותו מידע שדרוש לך על מנת לדעת מה חשוב ללקוחות שלך ומה יעזור לך כדי לענות על הציפיות שלהם.

שמור על קשר באופן קבוע

כמו שאתה מתחזק את מערכות היחסים שלך הפרטיים גם יחסיים עסקיים דורשים תחזוק שוטף. הקשר שלך עם הלקוחות אינו רק באמצעות אמיילי שיווק או ניוזלטרים, אלא קשר אמיתי ואישי לאורך זמן.

לדוגמא , ברגע שהלקוח שלך קנה את המוצר או השירות שלך אתה יכול לשלוח לושובר מתנה קטן שהם יכולים להשתמש ברכישה הבאה שלהם. שבוע לאחר שהשתמשו במוצר או השירות אתה יכול להתקשר אליהם כדי לראות איך השימוש ואם אתה יכול לעזור להם בכל דבר נוסף. זו יכולה להיות דרך מצוינת להראות שאכפת לך, ליצור הזדמנויות ל Up-sell או ולקבל משוב.

פעילות פרואקטיבית שלך תגרום ללקוחות שלך להרגיש מיוחדים והיחס שלך יתכמל בנאמנות, Up-sell והפניית לקוחות פוטנציאלים חדשים.

לחשוב "בגדול"

אם אתה באמת רוצה לקוחות מרוצים תן להם מה שהם לא יכולים לקבל בשום מקום אחר. זה יכול להיות פשוט לתת להם את כל הזמן הדרוש כדי לענות על כל השאלות ותלונות כדי ליצור חוויית לקוח בשירות מרשימה. או אפילו לפנק בקפה טוב בפגישת סטטוס.

נכתב ע"י אורן רובין מנהל שיווק ופיתוח עסקי

מחשבה אחת על “צמיחה עסקית דרך שיפור חוויית הלקוח שלך

  1. פינגבק: העתיד של CRM עפ"י גרטנר | Blat-Lapidot Blog

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s