הדרך אל הענן

רבים מאיתנו התרגלו כל כך לענן ויישומים מבוססי ענן ,שאנו שוכחים מה היה קודם. אנחנו דבוקים למכשירים הניידים שלנו, גוללים במדיה החברתית, מצ'טטים בווטאפ אפ ושולחים דוא"ל. אנחנו בודקים ביקורות חדשה על מסעדה ב-Rest ומזמינים מונית באמצעות אפלקציית GetTexi ולא שוכחים להציץ ב Chatter לעידכונים בדרך.images (3)

זאת המציאות שלנו, לא?

אם נניח לרגע את תעשיית ההייטק והטכנולוגיה בתעשיות המסורתיות יותר התיפקוד היומיומי נראה מעט שונה. "הענן" לא כל כך נפוץ ויישומים טכנולוגיים שונים לעיתים נתפשים כבעייתיים ומבלבלים. בעולם הזה, עט ונייר הם עדיין השליטים, אנשים עדיין רושמים To-Do-List על פתקיות צהובות נדבקות.

בעוד כלים ושיטות ידניות אולי היו בסדר לפני 10 שנים, הם פשוט לא רלוונטיות בשוק תחרותי כמו היום. הלקוחות של היום הם הבעלים של תהליך הקנייה, והם לא יישארו נאמנים פשוט משום שהם עשו איתך עסקים בעבר. היום חברה נדרשת לעמוד ללא הרף או להתעלות על הציפיות של הלקוחות שלה וכמובן הכל במסגרת "חוויה" מותאמת אישית .

האתגר מחייב יותר ויותר חברות מסורתיות ללמד ולהרגיל את העובדים שלהם לאמץ טכנולוגיות ותהליכים חדשים. הידע והשיתוף הוא הכוח האמיתי שמניע את התהליך, כאשר רוב הידע על הלקוחות מצוי בראשיהם של אנשי המכירות נוצר פער בין הצפיות של הלקוחות למה שהחברה נותנת.

לנסות ולשכנע עובדים שבמשך שנים השתמשו בישומיי אופיס שונים לניהול העבודה שלהם להשתמש בטלפון הנייד או הטבלאט לעידכון סיילספורס, זוהי משוכה גדולה וקשה. ולכן נדרשת עבודה מאומצת המשלבת אימון, עידוד וחיזוק עובדים. חשוב לזכור שאין לראות בעובדים מקשה אחת ויש להתאים את מערכי הלמידה לעובדים שונים. בדומה לחווית הלקוח המותאמת גם חווית הלימוד נדרשת להיות מותאמת ליכולת ולפער הקיים.

גם אם הפער נראה עצום, ניתן לגשר עליו בהדרגה ובצעדים מדודים פשוטים וברורים. כך שלבסוף העובדים ישתפו פעולה יחד כצוות כדי לספק חוויה טובה יותר עבור לקוחותיהם.

צוות המומחים של בלאט לפידות ישמח לתמוך בתהליך הלימוד וההכשרה הנדרש.

נכתב ע"י אורן רובין מנהל שיווק ופיתוח עסקי

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s