הלקוח שלך מחפש ?

שלב הגילוי הוא השלב שבו אתה לומד מה הלקוח שלך צריך, האסטרטגיה שלהם , המטרות שלהם וכו'. העבודה שאתה משקיע בשלב הגילוי מאפשרת לך לתת ערך אמיתי ללקוח המתבסס על צרכים אמיתיים אלו.images

אבל לא רק אתה היחיד שצריך לגלות ! אתה מסייע ללקוחות שלך לגלות יותר דברים כאשר אתה יוצר ערך אמיתי עבורם.

גם כאשר הלקוחות שלך עדיין אינם מזהים את השינויים שהם צריכים לעשות, אתה יכול לסייע להם להבין את הפערים בביצועים שלהם. אתה למעשה מגלה להם שהם יכולים להיות טובים יותר.

שאל את עצמך: איך אני יכול לעזור ללקוח שלי להבחין בפער שבין הביצועים הקיימים והאפשריים ? מצעת את התשובה עכשיו אתה יכול לעבוד איתו על השינוי.

בהרבה מקרים אנחנו טועים וחושבים שהלקוחות שלנו יודעים מה הם צריכים, כאשר בעצם זה לא המקרה. זה התפקיד שלנו בתהליך המכירה לעזור להם לגלות אפשרויות, הזדמנויות ודרכים חדשות כדי לקבל תוצאות גדולות וטובות יותר בדרך חדשה .

שאל את עצמך: מה הלקוח שלי עושה עכשיו שהוא יכול לעשות באופן שונה ולהפיק תוצאה טובה יותר ? כשהלקוח שלך עובר את תהליך הגילוי, אתה יכול לעזור על ידי זיהוי בחירות, פשרות, סיכונים ותועלות של אפשרויות שונות.

שאל את עצמך: איך אני יכול לעזור ללקוח שלי לגלות את האפשרויות הטובות ביותר העומדות לרשותו ? ואיך יוצרים בידול סביב אפשרויות אלו ? הלקוחות שלך רוצים לעשות החלטות טובות. הם רוצים להימנע מסיכון, והם רוצים להבטיח שהם ממקסמים את ההשקעה שלהם. אתה נמצא בתהליך כדי לעזור להם לגלות ולהבין את המחוייבות שלהם לביצוע הפתרון המוצע.

שאל את עצמך: מה אני צריך לעשות כדי לעזור ללקוח שלי להבין את הסיכונים שלהם, כיצד להימנע מהם ואיך להצליח. שלב הגילוי הוא לא רק שלב בתהליך המכירות שלך. זה שלב מהותי ביצירת ערך אמיתי עבור הלקוחות שלך.

רוצה ללמוד עוד איך להצליח כאיש מכירות, צור קשר עם בלאט לפידות.

כתיבת תגובה

