המכונות שלך מדברות, האם אתה מקשיב ?

המכונה החברתית מספקת מוצרים עם "קול". זה לא סרט מדע בדיוני, זה קורה עכשיו ברגעים אלו ממש, מוצרים יכולים באופן אוטומטי ליידע את היחידה הארגונית המתאימה לפני שהם מתפרקים או מפסיקים לפעול.

מה זה עושה למחלקת שירות לקוחות ? אם נשלב גם ניתוח נתונים ל"קול" המוצרים והרי יש לנו את היכולת לאפשר ליחידת שירות הלקוחות לעבור בקלות ממודל שירות מגיב למודל שירות מונע. מודל שמתריע מראש על בעיה וחוסך קריאות שירות ולקוחות לא מרוצים.

מה זה עושה למחלקת המחקר והפיתוח ? שיתוף נתוני מוצר עם מחלקת המחקר והפיתוח מאפשרת ביצוע שיפורים ופיתוח מוצרי המשך או גרסאות מתקדמות מבוסס על "קול" המוצר.

מה זה עושה למחלקת מכירות ? מוצר "המכריז" על שימוש מוגבר יכול לגרום לצוות המכירות לייצר הזדמנויות ל up-sell ומכירה צולבת.

היכולת לחבר את המוצרים למכונה החברתית מאפשרת לארגונים להקשיב למוצרים ולייצר מערכות שיתוף פעולה פנימיות הניזונות מאותו "קול". הארגון מתקרב ללקוחות שלו ומפתח דרכים חדשות לצמיחה והתייעלות אגונית.

כבר היום ניתן על פלטפורמת salesforce לחבר את המוצרים של הארגון לתהליכי הליבה העיסקיים ובכך להפוך את נתוני המוצר/מכונה למידע עסקי לפעולה.

תראו איך זה נראה בפיליפס ScreenHunter_34 Jan. 02 12.32

הצטרפו למהפכה של בלאט לפידות וסיילספורס!!!

מחשבה אחת על “המכונות שלך מדברות, האם אתה מקשיב ?

  1. פינגבק: העתיד של CRM עפ"י גרטנר | Blat-Lapidot Blog

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s