גיבוי יומי מלא לסיילספורס בענן ב-3$ לחודש – Cloud Ally


הנתונים במערכת ניהול הלקוחות של כל ארגון חשופים לסכנה. טעויות יכולות לקרות: בין אם בגלל אינטגרציה עם מערכת אחרת או בגלל הסבת נתונים שגויה, ובין אם בוצעו שינויים לא רצויים בתשתית המערכת ובקוד, או שישנו עובד המשחית נתונים בזדון – שליש מכל מקרי אובדן המידע בארגונים נגרמים כתוצאה מטעויות אנוש.

אלגרה דן, מנהלת התכנית Customer for Life, בלאט לפידות: "ללא גיבוי מלא, סל המיחזור הוא התקווה האחרונה לשחזור מידע שאבד, ולאחר ריקונו – הנתונים אבדו לנצח. למעשה, מהרגע שבו הנתונים נמחקו, שונו או הושחתו, בין אם בטעות ובין אם בזדון, יש סיכוי קטן מאוד שאתה או נותן השירות שלך תוכלו לשחזר אותם".

"פתרון הגיבוי היומי האוטומטי בענן, Cloud Ally, מגן על המידע ומבטיח ללקוח שקט נפשי בהשקעה מינימלית".

CloudAlly הוא השירות מבוסס-הענן הראשון המגבה Google Apps, Salesforce, SimpleDB ועוד. שטח אחסון הנתונים המאובטח הוא בלתי מוגבל, ומאפשר לאחזר בקליק אחד את תמונת המצב היומית של הארכיב מכל נקודה בזמן.

שירות הגיבוי היומי האוטומטי של CloudAlly מאפשר חסכון בזמן ובשעות עבודה הנדרשות לצורך ביצוע גיבוי ידני, תוך שליטה מלאה על כל הגיבויים מקונסולת מנהל יחידה. כל המידע מגובה מדי יום, ונשמר ללא מגבלת זמן ונפח. הצורך באחסון מידע וגיבויים on-permise קטן משמעותית, וניתן לייצא או לשחזר את הנתונים הקריטיים בקלות ובמהירות.

לפרטים נוספים פנו לנציג שלכם בבלאט לפידות. http://www.blat-lapidot.com

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s