יומנה של הייטקיסטית

יום ראשון, 9 בבוקר. השעה הכי שנואה על כל אדם שעובד משרה מלאה. הכיף של הסופ"ש נגמר, הכאב ראש של השבוע מתחיל, והעייפות מורגשת על הבוקר. אני פותחת את המחשב באיטיות, והולכת להכין קפה בעוד יותר איטיות. בין ערימות המיילים שהצטברו מאז יום חמישי, הגיע מייל מסמנכ"ל התפעול של החברה.

"עובדים יקרים, שימו לב שמעכשיו מתחילים לתת גז על הצ'אטר. לכל אחד יש פרופיל, ולכל פרויקט יש קבוצת עבודה. כל שיתופי המידע עבור הפרויקטים ייעשו מעתה דרך הצ'אטר בלבד. אל תנסו אותי עם מיילים רגילים, הם יחזרו אליכם באותו קצב שהגיעו. שיהיה שבוע נעים".

פפפפף, עוד פעם הסמנכ"ל והשטויות שלו עם החידושים הטכנולוגיים האלה. עכשיו גם את המיילים מוציאים לי מהחיים? טוב, בואו נראה מה הוא רוצה, הנודניק.

אני פותחת את לשונית הצ'אטר במערכת בציפייה לעוד משהו טכנולוגי מבאס שאצטרך לבזבז את זמני בללמוד איך משתמשים בו. ופתאום, נגלה לנגד עיניי משהו שלא חשבתי שאראה לעולם- פייסבוק? או יותר נכון סוג של פייסבוק… רק של החברה?? הזוי…

הדבר הבא שנגלה לנגד עיניי זו תמונה שלי ושל עוד כמה חבר'ה מהעבודה מהחתונה של מנהלת הכספים משבוע שעבר שקיבלה כבר איזה ארבעה לייקים. בתמונה הופיע המתכנת החדש תכול העיניים, ששמתי עליו עין כבר שבוע שעבר כשהתחיל לעבוד פה ולא ידעתי את שמו. מעניין… הוא בצוות של אבי… מגניב, אני יכולה לעקוב אחריו ולראות מה הוא עושה!

פתאום אני רואה בקבוצה של הצוות שלי שלמנהלת הפרויקטים יש יום הולדת היום והיא הזמינה את כולם לצאת בערב… איזה מזל, שכחתי מזה לגמרי! ועוד היא אמרה לי על זה שבוע שעבר לפחות שלוש פעמים…

במחשבה שנייה, דווקא נראה לי שאני יכולה להתרגל לצ'אטר הזה… אז אולי בכל זאת השבוע שלי לא התחיל כזה נורא. מקווה שכך גם שלכם,

יום ראשון נעים לכולם!

כתיבת תגובה

