צ'אטר- הפייסבוק של הארגונים

          

נעים מאוד, צ'אטר

למי שעוד לא הכיר נעים מאוד, צ'אטר- האפליקציה והפלטפורמה הראשונה מסוגה בענן לשיתוף חברתי ארגוני. חברת Salesforce, החברה החדשנית ביותר בעולם לפי מגזין Forbes האמריקאי, מינפה את המאפיינים הקיימים ב-facebook, google ו twitter-לתוך כלי לשיפור תהליכים ארגוניים באמצעות רמה חדשה של פרודוקטיביות שאפשרית רק בענן. הצ'אטר מכיל יכולות שאנחנו מכירים מהרשתות החברתיות כגון פרופילים אישיים, סטטוסים, קבוצות ופידים בזמן אמת, וכל זה בתוך המערכת הפנימית של החברה.

ארגון חברתי זה ארגון איכותי

הטכנולוגיה של הצ'אטר מאפשרת לעובדים לבצע מעקב על תהליכים עסקיים, אנשים המעניינים אותם ומידע הרלוונטי אליהם. מחקר שעשתה חברת Research  Nucleus, מצא כי ארגונים שהטמיעו צ'אטר שיפרו את היעילות שלהם ב-12.5% בממוצע. נמצא שיפור משמעותי בעיקר בצוותי המכירות, ששיפרו את יכולותיהם לסגור עסקאות בעד כ- 50%, משום שיכלו לקבל מידע מהיר משאר הגורמים החברה כאשר היו זקוקים לו. המחקר מצא כי לא רק שהצ'אטר שיפר את שיתוף הפעולה בין העובדים, אלא העלה את מודעות ולהירתמות העובדים למטרות ולחזון החברה.

לקוח שמח לא בורח

מעבר לשיפור הפנים ארגוני שניתן להשיג, כיום ניתן לבנות גם קבוצות שונות עבור לקוחות הארגון, ולאגד את הלקוחות בעלי המכנים המשותפים תחת קבוצת דיון אחת בה ניתן להעלות תוכן רלוונטי, מצגות וחידושים. בשילוב עם מערכת ה-CRM המבצעת תיעוד ומעקב אחר לקוחות החברה, ניתן לעקוב גם אחרי הדברים המעניינים את הלקוחות או מפריעים להם, ולראות עד כמה הם מתעניינים במוצר. וכך, במקום שיפתחו קבוצת דיון ב-linkedin או בפורומים שונים, יפתחו את הקבוצה תחת המותג והמערכת של החברה.

דברי המנכ"לית

לדברי מאיה קומרוב מנכ"לית בלאט לפידות נציגת Salesforce בישראל:" Salesforce מאפשרת שימוש באפליקציית הצ'אטר גם בתוך מערכת ה- CRM וגם מחוץ לה. המשמעות היא שגם חברות שעדיין אינן לקוחות Salesforce.com CRM  יכולות להשתמש בצ'אטר כרשת חברתית ארגונית לפיתוח התקשורת עם העובדים, הקמת קבוצות עבודה, העלאת מסמכי ידע ועוד. מעבר ל 60,000 חברות בעולם משתמשות כיום בצ'אטר, מנהלים מבינים שעובדיהם שייכים לדור ה- Y וצריך לדבר אליהם בשפה שלהם. אנחנו שמחים להוביל את החדשנות הזאת במשק הישראלי"

מחשבה אחת על “צ'אטר- הפייסבוק של הארגונים

  1. כל עוד האפליקציה הופכת את העבודה למסודרת בצורה משמעותית, בטוח שזה יעלה את האפקטיביות ואף באחוזים גבוהים יותר בעתיד. מעולם לא שמעתי על כלי כזה עד היום… נפלא שאנשים חושבים על כלים שמתקשרים לרשתות החברתיות כיוון שהשיווק במדיה החברתית תופס תאוצה ובשנים הקרובות השימוש ברשתות החברתיות יהיה קריטי לעסקים…
    תודה על הפוסט

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s